Vardagen knackar på dörren.

Jag och älskade J böjade båda jobba i onsdags, barnen var hos mormor och morfar, i går hämtades flickorna upp och idag började de skolan. i morgon ska dock hela Familjen igång på riktigt.
Hur nu det ska gå till?!?
Operation nattning har börjat och det verkar bli lungt nu till 20 och det kan väl vara okej, i går var hon närmre tio innan flickorna kom till ro.
Nu är det full nittio som gäller för oss alla på riktigt, Känns lite läskigt men ändå så tycker jag att det känns bra, jag har ett oerhört spännande arbete att gå till och då känns det stimulerande. Vet dock inte riktigt hur jag kommer att göra med att blogga om jobbet i fortsättningen, är lite kluven till detta. Däremot kommer jag att försöka fortsätta att dela med mig om allt möjligt annat här på bloggen.

Bland annat kan jag ju upplysa om jag numera kan titulera mig som rökfri, i över ett år. Det är coolt.

Vad kan jag mer svamla om?? Näää jag avslutar nog nu och kryper ner i soffan istället...

Jag blev ruskigt sugen på mjukglass, längtar till sommaren...

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till ditt rökfria år. Du är jätte duktig.

2009-01-08 @ 20:15:13
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: familjen huss

du har en award att hämta på min sida :-)

2009-01-08 @ 22:41:07
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!