Vem gömmer MINA prylar

I vårt hus har vi organiserad oreda. Eller brukar ha. Men just nu är det nog mest organiserad röra. Mitt stativ till kameran har varit försvunnet..... Nu har min stegräknare försvunnit, jag vet att jag såg den häromdagen så helt borta kan den ju inte vara..... arghhhhhhhhhhhhh Men jag hittar den inte.... är det jag eller Älskade J som städat bort den och lagt den på ett bra och ha ställe eller är det någon av trollbarnen som haft den till något fullständigt oumbärligt syfte. Den kanske har varit en hemlig agentpryl, vad vet jag....Jag behöver min stegräknare... jag får ge mig ut på skattjakt


.

. Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!