Morgonpromenad

0-436e2e622ebd5a0e7a3f7bd3c6666125.png

Kolla varifrån!

Morgonpromenad
Jag vaknade kl 05. Låg och vred mig i en kvart och bestämde mig sen för att ta en rask morgonpromenad. Sagt och gjort, 30 minuter senare tog jag en skön dusch. Gud så vackert det är när dimslöjorna ligger över ängarna. Fåglarnas sång är nästan öronbedövande maf ack så vackert. Kröp sen ner under täcket igen och somnade om tills nu. Blev väckt av Snusmusen som akut skulle på pottan. Nu ligger vi kvar i sängen och bara myser och ser på morgonbollibompa.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt! :o)

2009-07-05 @ 10:33:49
URL: http://lillymarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!