Mysbyxor och levande ljus.

Regnet häller ner och jag sitter uppkrupen i soffan med Snusmusen och tittar på Lejonkungen (Wow INTE "Hitta Nemo" eller Bilar). Jag smygläser lite i min bok om Rhodos och jag slumrar lite när Snusis inte tittar på mig. Har precis tänt en brasa och levande ljus samt krupit ner i mysbyxorna. Skönt med sånt här väder, det får alltid mig att tagga ner lite och bara ta det lugnt. Idag njuter jag av att ha semester. Det är okej att sjunka ner i soffan och bara vara. Ibland är det okej med oktober väder i Juli, bara det inte håller i sig för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!