Nya morgonfunderingar

Semester är underbart. Ligger kvar i sängen och har datorn i famnen. Malla och Snusmus sover fortfarande, Snöflingan sover över hos Fröken SötLitenRos. Älskade J har gett sig av till jobb. Jag funderar över vad den här dagen ska innehålla, tankarna går åt två håll, badet i Röstånga eller om jag ska orka att köra till Tomellia med de stora barnen och gå på Tosselilla. Snusmusen ska åka till den Goda morfadern och den snälla mormodern för äventyr tillsammans med sin kusin, fasters lilla prinsessa. Men jag tror att idag blir det nog "bara" badet i Röstånga. En bra bok och lilla radion med, då kan nog mamman slappa en stund hon oxå.

Idag tipsar jag om Trebarnsmammans blogg. En tjej som skriver om sitt liv som trebarnsmamma, om hur det är att leva med ryggvärk och fyller bloggen med bilder från livet. Känner igen mig i så mkt av saker hon skriver.


Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Tack för tipset ;) Känner också igen mig massor!



Vad härligt ni verkar ha det med alla härliga bad och utflykter! Njuter när jag läser din blogg och ser dina fina bilder.



KRAM

2009-07-01 @ 23:13:53
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!