Sommartips

När man läser kvällstidningar eller någon av "tant"tidningarna så innehåller de alla olika tips så här på sommaren. Det är tips om det mesta, allt från grill till boktips.
Jag vill inte vara sämre så jag tänker här och nu börja tipsa om alla möjligt vad som faller mig in. Först ut är en blogg som är läsvärd.
Jag har ingen personlig relation till Abbes pappa, har aldrig träffat honom, men han skriver klokt och roligt om sin pojke Abbe och hans storebror. Abbe är en aldeles vanlig pojke, men med en alldeles ovanlig sjukdom. Jag gillar barn och vuxna som är "vanliga" men ändå ovanliga. Som sagt läsvärt, men ladda lite med näsdukar då Abbes pappa skriver både sorgligt emellanåt och ibland tokigt rörande.

Heja Abbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!