Sommar

0-545c8940b6364c6ab1e1f62ab203f849.png

Kolla varifrån!

Jag tänkte mig ett sött lite mobilkort på sonen men hans samarbetsvilja är inte den bästa. Just nu har tre trötta barn landat i soffan efter året första havsbad. Robinson på tv och jag halvslumrar eftersom natten lämnade en del övrigt att önska. Flickornas Sovaöverkompis ville helt plötsligt hem och när vi kom hem till henne höll vi på att skrämma slag på hennes storasyster.  Väl i säng var klockan över midnatt. Sen väckte Snöflingan mig kl 0400 då hade hon upptäckt att kompis var borta. Ner med henne i min säng somna om 0440. 0530 gjorde Malla samma upptäckt. Klockan 06 gav jag upp. Lite för många i min säng för att jag skulle kunna somna om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!