Dåligt med bloggande

Fy vad dålig jag varit på att blogga. Har helt enkelt prioriterat bort det bland en massa annat.
Det finns tonvis med andra saker jag roat mig med den sista tiden. Dessutom har jag varit sjuk mkt och trött därav med följd att orken att skriva har varit minimal. Hör ni hur jag ursäktar mig, trots att det är min blogg och jag som skriver när jag vill?

Vad har mer hänt i mars då?

Har ju börjat nya jobbet, trivs som fisken i vattnet, handen i handsken, snödroppen i vårsolen eller vilken liknelse som helst. Jag har jättekul.

Vi har haft en månad med trötta barn och trötta föräldrar så vi har nog mest varit hemma och gjort saker här.

Idag är det påskafton och Älskade J ska ut och fiska, barnen och jag ska försöka plantera lite penseer och därefter starta projekt städa ur klädskåp. Vi har ett rum som ska bli Snusmusens nya så småningom och därinne finns det massor med kläder som ska rensas ut och skänkas bort, lämnas på loppis eller bara slängas.
Sen ska jag lägga upp månadsbilderna och se om jag kan hitta lite andra trevliga kort att lägga upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!