Liten uppdatering

En vacker dag idag, som spenderas hemma med Malla som är sjuk. Solen värmer och jag får lite vårkänsla trots 2 dm snö utanför dörren. Har jobbat lite hemma medan Malla sovit och nu ska jag ta på mig och försöka få lite bra bilder på allt det vackra.

I morgon väntar andra arbetsdagen på nya jobbet i Svalöv. Jättespännande och jag är lika förväntansfull som i måndags.
Det känns bra, utamanade och roligt att få ge mig in i något nytt.

I överigt har det varit en turbulent vecka med mormor som flyttat, ramlat, legat på sjukhus och åter kommit till sitt nya hem. Tufft, hårt och rörigt skulle jag vilja sammanfatta det hela.

Ser jag frammåt så innebär helgen en helg på tu man hand med älskade maken. Det behöver vi!


Snart bara snart är det jordgubbstider igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!