Återhämtning

För mig är det avkoppling att få vara ute. När man dessutom får vara ute tillsammans med barnen är det än mer avkopplande. Ungarna har åkt skridsko hela förmiddagen och jag och Snusmus kom nyss hem medan flickorna är kvar på dammen och åker.

 Varje nyår brukar man prata om nya löften. Sen tre nyår tillbaka väljer jag istället att fundera över nya mål. Ett av årets nya mål är att vara ute mera. Ett annat är att ta mig tid för saker jag tycker om. Som att fotografera till exempel. Idag har jag gjort flera flugor på smällen.



Canon Eos 350 d & Canon EF 55-200/4,5-5,6 II USM



Canon Eos 350 d & Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro



Canon Eos 350 d & objektiv Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!