Långt mellan gångerna

Det är långt mellan gångerna nu, jag har ingen inspiritation alls att blogga, har varit klent med fotografering oxå. Vi har mest varit hemma och gjort ingeting, eller rättare sagt vi har gjort allt det där vanliga, tvätt, skola, jobb, barnens träning, lite fiske, handla, laga mat, klippa gräs, läsa läxor osv.  ja du vet allt det där som kallas vardagsliv. Jag trivs faktiskt rätt bra med det. Livet känns bra, jag sover gott, har kul på jobbet och trivs som vanligt här hemma.

Firade valborgsmässoaftin här hemma med Slaktaren och hans underbara fru. Lugnt, sansat och bara så trevligt.
Nu väntar en intensiv Majmånad. Vårruset, 1 årskalas för fasters söta prins, tävlingsresa med flickorna, lite andra små festligheter och säkert en och annan grillkväll med goaste vänner!

Jag ska ge mig ut i morgon och ta månadsbilderna och lägga upp dem, men annars får vi se när jag dyker upp igen, men om du har mig på bloglovin så vet du ju när jag uppdaterar....

Tjipp 

Kommentarer
Postat av: J U L I A

Hejsan!

Va gärna med i min fototävling jag har på min blogg , Temat är Kärlek så va gärna med och skicka in din favorit bild.

Regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst kramar :)

2010-05-14 @ 16:20:40
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!