Frost

I natt har det varit kallt. Frosten har bitit i. Det är ett fantastiskt ljus ute. Jag är ute med kameran innan alla andra vaknat och lyssnar på tystnaden. Idag är sista dagen på en veckas semester. En semester som varit välbehövlig efter fyra internat med all personal på jobb. Det var oerhört givande dagar men oj vad jag var sliten efteråt. Man får så mycket tillbaka på det man ger men jag har behövt utrymme för att sortera alla tankar och alla intryck. Nu är jag på gång igen känner jag och jag har tankat energi senaste veckan. Började med en helg i Stockholm tillsammans med maken, långa prommenader, djupa diskussioner och många många kramar. Därefter har veckan flutit på med umgänge med vänner, föräldrar, barnens kompisar och pyssel här hemma. Idag försöker jag fixa inför veckan som går i gång i morgon och i eftermiddag blir det fotboll på TV:n. Allsvenskan avgörs och jag håller en tumme för HIF, inser att jag lär få tugga upp min kaxighet i morgon om MFF vinner. Men det kan det ju vara värt då det bjudit till många glada skratt på vägen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!