Känslan...




.... när man inte får luft mitt i natten är ingen skön känsla. Jag hostar och fräser och känner mig allmänt kass. Reklamsnutten ovan är jag nästan beredd på att skriva under på. Fy vad kass  jag känner mig, dessutom tycker jag ganska synd om mig själv.... Gör det saken bättre? Nä knappast. Men så är det i alla fall. Försöker ta mig ur sängen men kommer bara upp en liten stund för att sen vända ut och in på lungorna igen. Ska ta mig i kragen och bädda sängen och sen vila en stund till. Får bli en sån dag idag, med tre timmars vila och 15 minuters fixande, tre timmars vialnade och 15 minuters fixande.  nya tag i morgon!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dig! Det är ok att vara ömklig och tycka synd om dig själv.

2010-11-20 @ 15:20:15
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!