Ont i magen

Var på hemliga huset en stund tidigare, just då ringde telefonen. Jaja tänkte jag det är säkert min mamma som passar Snusmusen idag. Men när jag kom ut såg jag att det skolsköterskans telefonnummer, så nu går jag här och har ont i magen för om det hänt Malla något eller om hon mår dåligt. Tror ni skolsköterskan svarar eller så? Nej, så klart inte. Jag har ringt var tredje minut sen dess eller något, har så klart även sms:at Malla men inget svar där heller. Men visst måste det vara så att om det hade hänt ngt så hade de väl ringt igen? Eller hur????? Jag vill få hem min unge nu! Eller i alla fall vet varför de har ringt.




Min vackra underbara Unge!




Uppdatering: Nu är ungen hemma igen.... Sjuksköterskan ville bara prata lite om den hälsokontroll som gjorts idag.... Hicka har jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!