Nystart

Ja, i morgon börjar det på nytt. Jag byter tillbaka till min gamla arbetsplats och mina gamla kollegor, det känns tryggt och välbekant men ändå spännande och utmanade. Jag vet att jag har blivit många erfarnheter rikare och jag har lärt mig massor om mig själv den här sommaren. Jag kommer med största sannolikhet inte bli den jag var. Intressant, tänker jag och låter mig själv ta djupa andetag innan jag går in i något. Bloggen kommer att få stå tillbaka för även där är det en nystart på gång, men mer om det vid ett annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!