Bloggen består mest av 365


Bloggen består mest av bilder i fotoutmaningen 365 just nu. Har ingen egentlig inspiration till att skriva heller. Livet snurrar på, vi jobbar, äter, sover, jobbar, äter och sover känns det som. Hela veckan rusar i väg och det känns som om helgerna är för korta för att man ska hinna hämta andan ordentligt.
Idag är älskade maken iväg på båtmässan. Jag och barnen ska gå på bio i dag, vi ska titta på Trassel, den nya Disney filmen. Myspys. jag hoppas kunna fotografera temat biograf idag, så är vi då tillbaka på fotoutmaningen, den tycker jag är kul, försöker utveckla mitt fotograferande och då blir temautmaningen en bra inspiration!
Ses en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!