Januari (20/116)

Jag letade länge bland mina bilder från januari innan jag bestämde mig för vad som skulle bli bilden för temat Januari, till slut bestämde jag mig för den här bilden på min Älskade J som betyder allt för mig. jag tog bilden av honom när vi var på en liten utflykt i Malmö i söndags, kanske inte den bästa bilden fototekninskt men för mig utstrålar han värme och glädje och det är så jag vill minnas en annars tuff Januarimånad.
Han är min trygghet, han är min passion, han är min soulmate. Ni som känner oss vet att jag älskar honom av hela mitt hjärta även om han med jämna intervaller driver mig till vansinne :-)!  Han fyller dessutom år i januari. Med andra ord många anledningar till att det här blev min bild på temat Januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!