Nytt år, nya mål

Idag har det inte gjorts många knop här hemma, ingen har kommit ur pyjamasarna än. En typisk dag efter en lyckad kväll.  Supermysiga vänner som förgyllde en härlig kväll.
Vi pratade nya mål för året, ett mål för mig är att rensa. Jag ska rensa bland energitjuvar, jag ska rensa i garderoberna, jag ska rensa i trädgården, jag ska rensa ur mina hjärnceller från sådant som gör ont och sårar mig. Jag ska helt enkelt se till att göra mig av med skräp. Dags att ta hand om sådant jag tycker om och ge tusan i det andra.
Sen har jag satt upp lite andra mål oxå men mer om det i annat inlägg någon annan gång.

Idag har vi rensat upp från gårdagen... en del glas att diska blev det....

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Gott Nytt År vännen! Låter precis som mina tankar kring det kommande året. Önskar dig lycka till!!!! Själv har jag börjat med tvättstugan idag ;)

2011-01-01 @ 19:36:26
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!