Vardagslyx (15/332)


Jag och Älskade J pratade i morse vid frukostbordet vad begreppet vardagslyx stod för, vi kom fram till att det kan stå för mycket. Att få ligga på soffan en dag och pilla sig i navlen kan vara en form av lyx, att unna sig en stund i lugn och ro med en bra bok kan vara en form. För mig kan en blomma vara en annan form av lyx i vardagen, så mina tulpaner får vara min vardagslyx den här gången. Vad gör du för att skapa lyx i vardagen?
Jag kunde inte bestämma mig för vilken av bilderna som jag tyckte bäst om så jag lade upp alla tre så får du själv hitta din favorit.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker som du, blommor är lite vardagslyx! Alla är fina!

2011-01-23 @ 20:15:43
URL: http://picturesandpaint.wordpress.com
Postat av: Ina

Jag håller med dig! Blommor på köks- eller vardagsrummsbordet är verkligen vardagslyx. Det får en helt enkelt att må gott! :o)



Fint fotat och bra tolkning av temat!

/Ina

2011-01-29 @ 23:15:22
URL: http://ulmervilmerkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!