En vanlig lördag.

Idag så myser jag och de två minsta här hemma, vi pysslar lite här och lite där samtidigt som jag lyssnar på gamla Sommar-program.
Jag ska renbädda med mina nya fräscha lakan och jag ska hänga upp nya handdukar i badrummet. Sen väntar även en stund med en god vän och hennes dotter. Jag ska se om jag lyckas fotografera lilla Fröken Vilja lite.
Sen hoppas jag även att Malla kommer hem idag, hon har varit borta i nästan en vecka tillsammans med KaramEllen. Saknar henne så.
Pappa J är i Tyskland och provianterar till festligheterna i Augusti.
Har gjort avslut i veckan som gick, känns lite märkligt och konstigt men oerhört skönt. Nu kan jag fokusera på framtiden och hur jag ska bygga mitt skyddsnät för att inte ramla ner igen.
Till något helt annat...
Jag ser att jag har ständiga besökare som kollar in bloggen, vissa av er har jag koll på Mia och Karolina till exempel men vilka är ni andra? Lämna gärna en liten kommentar och en hänvisning till din egen blogg om du har någon.
Bjuder för ovanlighetens skulle på en bild på mig själv från när vi var i Norge för ett par veckor sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser :-)

2011-07-16 @ 18:34:21
Postat av: Maria P

Hejsvej!

Jag är minsann inne o snokar med ojämna mellanrum! Så fina bilder ju =)

Kram

2011-07-18 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!