VAB, igen...

Jag avskyr magsjukor, det är absolut vidrigt. Dessutom verkar det spridas långsamt i det här huset, delar av familjen var dåliga förra veckan och denna veckan är det andra familjemedlemmar som har drabbats. Usch och fy.
Jag har bara för det tröstshoppat till mig själv, händer inte ofta men nu så har jag handlat till mig själv och min hobby.
Jag hoppas att detta snart ramlar ner i min brevlåda.


Annars då, ja har du inte lagt till mig på bloglovin så tyker jag du ska göra det!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Mia

Det har jag gjort sen länge! Krya på dig!

2011-03-09 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!