Lördag morgon

Lördagmorgon är nog den dag  och tid jag tycker bäst om. Så även idag.
Mannen kom hem klockan 03 i natt ... GIssa om han är seg idag...*s* Men han var vaken en liten stund i morse...*ler*Undras om han gillar lördag morgon....

Nåväl han ligger kvar i sängen och barnen sitter och lägger pussel. Själv har jag struttat runt i morgonrock ett bra tag, plockat lite här lite där... i min takt.... jag gillar lördagmorgonen för då har vi två lediga dagar tillsammans....Man kan ta det lagaom lungt...

*dag så åker jag och prinsessorna till Väla för att se om det finns tid för klippning till dem, hoppas det. VI ska se om vi kan hitta resväskor till sessorna oxå, och kanske en ny bikini, jag har sett jättefina på Lindex. Får väl se om sessorna gillar dem.
J får förvalta sin baksmälla ett par timmar*s*

I eftermiddag ska J och sessorna åka och hälsa på vår vän M som brutit sitt lilla ben. Tänk om norgeresan ligger i farozonen.* fniss* Känner jag M rätt som kommer han nog i väg till Norge oavsett om han har gips på benet.

Jag ska njuta av min lediga eftermiddag och ta en långprommenad. Vädret ser ju ut att bli kanon,

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för ditt inlägg, det värmde gott. ta det lugnt med mannen idag, de brukar vara rätt så lättirriterade dagen efter... Hoppas kakaon kom till sin rätt *s*

2006-03-11 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!