Vecka 39+0

Idag går jag då in vecka 40.
6 dagar kvar till beräknad förlossning. Känner mig inte stressad ännu och det är fortfarande okej att vara gravid om vi bortser från att jag är så svullen. mkt vätska har det blivit.
Har haft en del sammandragningar och förvärkar men inga som inte är hanterbara. Känner mig dock grymt osäker på om jag begriper när det är dags att åka in, men det löser väl sig annars lär väl bebis komma i byggröran någonstans.. Och det är väl oxå okej, det viktiga är ju att allt går bra.... det skulle i och för sig vara så att jag kan sura för att jag i såfall missar lustgasen.
Väskan är packad, barnvakt är ordnad tror vi i alla fall, bilstol, vagn, vagga och allt är redo tror jag...jaja om man bortser från byggröran då då, men den har ju ingen betydelse för bebisens ankomst. Det  börjar dock  bli klart både här och där P & P våra duktiuga snickare jobbar på med det mesta i ett rasande tempo. Ovanvåningen blir klar i början på nästa vecka förrutom elen, nedanvåningen är klar om vi bortser från Elen och lite VVS men min käre farbror R jobbar på febrilt. Får vi nu bara fason på elkillen T så blir allt jätte bra!

Snart är huset tomt på hantverkare och fullt av bebis skrik istället.... skumt...... det enda som kommer vara kvar efter hantverkarna är nog 10 kilo damm av olika slag *s*

Kommentarer
Postat av: Mia Jämtland

Hej!

Är in och läser då och då och förstår att det är fullt upp. Håller tummarna för att du slipper gå över. själv har jag precis passerat v.20+0 (bf 11/4) och vet genom UL, att tjejerna mina får en ----LILLEBROR!Hur gör man med en pojkbebis:-)?
Ha det så gott i söder.
kram från ett regnigt Jämtland

2006-11-24 @ 08:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!