Vem stjäler tiden?

Någon stjäl min tid.... eller är det min ork.... eller är det så att jag prioriterar annorlunda.... i vilket fall som helst kam vi väl enas om att bloggen har inte legat högst på prioriteringen.....

tänkte bara berätta lite kort hur status på olika saker ser ut.

Bebisstatus idag 37+0, bebis vänd med huvudet neråt. Jag har ltie högt blodtryck men ingen fara på taket, ska till BM om en vecka för att se att det inte stigit mera. Försöker ta det lite lungt.


Bilstatus. Nya bilen hämtades i måndags... Älskade J har kört trettio mil och jag tre *s* Men fin är den.


Byggstatus Åhhh säger jag bara *s*, Köket  nästan klart, snart bara städning kvar . Tvättstuga och badrum håller just nu på att få golv. SKa försöka lägga ut lite kort snart....

Älskade J status Slutar sitt jobb idag, och ska nu vara hemma i 1½ månad, ljuvligt tycker vi alla

Lilla Sessan E status Har hemma dag idag torsdag, njuter i pyjamas och struttar runt här.

Stora Sessan M status : har idag för första gången åkt skolbuss till skolan. Spännande tyckte hon, dock inte jag som var tvungen att klä på mig och gå ut med henne tidigt tidigt dvs0715 för att se att hon kom på ordentligt.


Mamma L:status: Njuter av att vara ledig, hinner dock inte allt jag vill, är ganska trött och svullen för tillfället. Har fullt upp med att planera hur jag ska ha inredningen i mina nya köksskåp, varvat med att bo för bebisen, varvat med att baka lite


Lite om allt!
Ha de så ska jag försöka skriva snart igen!
Kram L

Ps. b    ifogar min  make från annat land????? *s*
Målarmannen

Kommentarer
Postat av: Caroline

Uuuuaaaaahhhh!!! Hjäälp! Har han slagit sig och har ont? Han är ju alldeles VIT! :o)

KRam C

2006-11-11 @ 14:38:01
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!