Sköna Söndag

Nu börjar kvällen, en skön helg är till ända. Har myst med barnen i eftermiddag.Sessorna och Älskade J hade gjort en jätte god soppa. Passar bra så här i höstväder.
Nu ligger sessorna , trötta men avslappnade. Själv ska jag hänga sista tvätten och sen krypa ner och se vad dumburken har att visa... jag betalar ju i alla fall licens till skillnad från många i min omgivning....

Har en vän som inte mår så bra i sin relation till sin sambo...Jag vet att hon sitter inne med alla svaren själv, hon ska bara våga se sanningen i vitögat och inse att det skadar henne mer än gör nytta... men det kan vara svårt att se på vägen. Hon är värd så mkt mer än att bli behandlad så här. Du har kraft att klara dig själv och jag finns här...*tycker om*
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vad skönt det låter med eftermiddagsmys och god soppa i höstvädret. Hur är det annars med dig, töserna och magen? Jag hoppas att ni kommer på lördag så att vi får se och känna på den goa bebbe-magen. Kram, Annika

2006-11-02 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!