Gjort massor eller inte gjort ett gjota??

Idag är en sån där dag då jag känner mig frusterad. Känns som jag inte fått gjort ett skvatt idag samtidigt som vi har hunnit med massor. Undras hur det hänger ihopa..Jaja Så är väl livet för oss alla ibland kan jag tänka. Ikväll  ska jag ute på prommenix med Fru Underbar och go. Längesen vi gjorde det. Ska bli trevligt.

På tal om Prommenix så har jag startat en stegtävling från och med 1 september, vill du vara med? Hör av dig så skickar jag länken till tävlingen.


Avslutar med två bilder från i söndags.

Fasters prinsessa och Snöflingan, i likadana pyjmasar. Myspys.

Malla dansade i ösregnet som kom på förmiddagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!