Byggstatus

Just nu är bygget inne i sitt slutskede och idag får jag lister i sovrummet respektive Hugos rum. Det som är kvar sen är glovet i hallen, trappan, golvet framför lilla kaminen samt allt vad elektrikern ska göra. Det händer massor med andra ord.
 Vi har varit och beställt nya sängar och igår hittade vi lampor.
Flickornas gardrober är uppburna och våra rensade så de väntar bara på att få flytta in i hallen. Det ordnar sig nog.

Vår kära snickare hade i går fått för sig att man kunde såga golvbrädor i mitt vardagsrum, vi kan säga att jag fick en liten lugn brytning.  Mitt tålamod med dem börjar naggas i kanten kan man säga..... Men Fru Asplund får förmaningar var dag av sin älskade J att hon ska knipa igen så vi inte skrämmer i väg dem nu när vi är så nära målet. Älskade J har säkert rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!