Fortsättning på Etapp 4 ~Levande Död

Ja nu har jag piggnat till lite, observera lite. Idag gick det käpp rätt åt pipsvängen. Jag ska göra en sumering av min dag på Hundfjället.

1. Lift till Toppen på Hundfjället. Högt, Obehagligt och ganska räligt. Jag förstår varför man bara ska åka lift när det är snö.
2. 200 meter neråt igen för att komma till min start
3. Kontroll1... Rakt över en pist, Hittades utan större meckemang, var bara lite för långt ner med följd att jag fick traska uppåt i backen igen.
4.Kontroll 2, Nu gick det utför, helt okej ända fram till kontrollen som jag bara hamnade lite snett på... TRäffade på Goa Kollegan T.K som är jätteduktig, hon har en hyfsat bra placering.
5 Fortsatt brant nerför. Nästan träff igen, det var en kortsträcka.
6. Nu så hände det... jag valde ett stigval upp för nästa fjäll och det gick bra till en början... sen delade sig stigen och jag skulle gå fortsatt snett uppåt på det nya fjället... dock valde jag fel stig  och vips hade jag gått uppåt åt fel håll.... och efter 35 minuters virrande så valde jag att ge upp. Jag gick helt sonika hem med darrande ben och snurrigt huvud. Jag gav upp, trots mitt mål att i alla fall gå runt alla dagarna. Men då jag var både yr och snurrig så tyckte jag det var bäst att faktiskt ge mig hem innan jag föll ner för fjället.



Hasta la vista från den trötta, slitna men ändå vid ganska gott mod Fru Asplund

Kommentarer
Postat av: L8

Halloj dansbandskollega! Det känns som du har en svettig semester!! En annan orkar knappt lyfta glaset......:) men kämpa på så ses vi en liten sväng i augusti innan jag far vidare...men vi får väl ha vår dansbandsträffar ändå!! Imorrn väntar havets brus o vågor

Kram på dig!

2008-07-24 @ 22:33:37
Postat av: Caroline

Hejja hejja duktiga du! :o)



Kramis

2008-07-26 @ 12:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!