Biobesök och födelsdag

Min ljuvligt goda vän Paia fyllde år i går. (strax över 27) Av olika anledningar så hade en hennes övriga familj lämnat henne ensam hemma denna dag. Det gick att ändra på, så Paia och jag for på bio. Vi hade hysteriskt kul. Jag är alldeles övertygad om att halva Helsingborg sett min rumpa efter ett visst behovsutförande. Bion var kul. Jag och Paia var de enda som skrattade hysteriskt dock. Men till slut skärpte vi till oss och fnissade lite mindre högljutt. Vad såg vi då, jo, Brudens bästa vän, kanske inte dem mest högvalitiativa film vi någonsin sett men den hade dock ett antal roligheter och bara för att ingen skrattade högt skrattade vi desto högre :-) Tack Paia för att du ville fira din dag med mig. Jag hade i alla fall jätte kul!

Ps Patrick Dempsey är snygg.

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Åh kom du på det NU ???????

2008-06-24 @ 17:47:44
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!