Svamp-premiär på riktigt


Fick ett mail från Lady Boss idag, hon påstod att hon skulle ha svamppremiär idag, Jag blev rent förskräckt, skulle hon få tag på skogens guld innan mig. jag har lite lojt sista tiden kikat i backarna här hemmavid när jag  varit ute och gått, till ingen nytta. Men i alla fulla fall så blev jag sporrad att ge mig ut idag. Sagt och gjort jag förklarade läget för familjen som sen beordrades ut i skogen. Vi måste hitta svamp var ordern. Men f*n heller inte en svamp av den sort jag så hett eftertraktar. Enda svamp vi hittade var stinksvamp. Så istället för att pryda bloggen med bilder på dagens skörd fick jag ta fram en gamal bild. Vet inte om jag ska hoppas eller ej på att Lady Boss hittat något. Det skulle ju gå min ära förbi men... nåja två små kanske hon kunde nöja sig med:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!