Måste hitta en strategi

Har upptäckt att det finns en energitjuv i mitt liv. En person påverkar mig i negativ riktning och H*n tar oerhört mycket energi av mig. Jag retar mig på bemötandet från den här personen. Må vara att h*n besitter oerhörda kunskaper inom sitt område men att för det nervärdera och bemöta sin omgivning på ett mer eller mindre kränkande sätt retar mig fördärvad. För tillfället går det inte en dag utan att jag faller dit och låter h*n* påverka mig, och det negativt. Funderar jätte mycket på hur jag ska komma förbi det här. Jag kan inte undvika den här personen då h*n följer med på köpet på jobbet. Jag måste med andra ord jobba med mig själv för att inte låta det komma in på mig.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill bara uppmärksamma dig att min bloggadress är ny.

2008-05-21 @ 06:31:22
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!