Endast tomten är vaken

Jag hade ont i ryggen och kan inte sova, i och för sig känns det gnälligt att klaga när jag har vänner som Pernilla och Trebarnsmamma som har ont alltid, det har inte jag, men just nu idag har jag ont. All min sympati går till de som har ont alltid, det är inte kul att ha ont.

Planeringen inför dagen är att åka till VÄLA, shoppa loss lite julsaker , farsdagspresent, födelsdagspresent till Snusmusen och kanske lite julklappar. Sen ska jag även in på Panduro och köpa dels julkortsmaterial och dels lite annat pyssel och knåp.

I morgon ska vi åka på fotboll och se på säsongsavslutningen av allsvenskan. Hela familjen. Trevligt trevligt.

Jag hör nu att nu är det inte endast tomten som är vaken längre...Jag får nog tassa och hämta lite tomtenisse innan han väcker resten av huset :-)


Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Hihi, tack för omtanken...men man får gnälla ändå!!!!! Klart du inte skall ha ont i ryggen :) Meningen är ju att man skall vara smärtfri och allt utanför detta är onormalt.



Ta några alvedon eller ipren mot ryggen och ha en härlig shoppingdag. Sedan berättar du för invalidon (dvs jag) allt roligt du handlat så jag liksom kan låtsasshoppa från min säng :)



KRAM

2008-11-08 @ 08:13:52
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Pernilla

Du är ju för go !!!

Men man får klaga !!

Det är ju så frustrerande att ha ont...

Man (jag) blir så arg på mig själv för att jag inte kan allt som jag vill....

Hoppas verkligen INTE att du ens tittade på tomtar idag !!!

2008-11-08 @ 18:41:55
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!