Som att gå i Sirap


Jag får inte gjort ett skapandes grand i dag.... hur kommer det sig att vissa dagar är man effektiv som bara den men andra så blir ingetting gjort, idag är en sådan dag där jag vandrar i Sirap...

Vad har hänt i dag...
*Druckit kaffe med Snälla mamman och Goda Fadern samt hämtat upp mina ljus, mmmm luktar mums och desstuom blev min lykta i Tv-rummet kanon fin.
*Lagt upp auktioner på tradera, mina första, så det tog lite tid.
*Fikat med Paia
*Handlat
*Kört barn till kompis

Hmm Det var ju en del men... det känns inte så.. förmodligen för att jag bara unnat mig själv lite slapp och slöhet 

Nu ska jag ta en plockrunda!
Tjipp

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Moahha hah ha det är sånt träning gör med en.. Den förvandlar dina ben till sirap...

Så sluta nu genast med de dumheterna....

Träna alltså...

Typ gå på väla räknas med som träning....

2008-11-07 @ 21:58:31
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!