Som en Drake


Kände idag att jag blev irriterad på jobbet, jag ska inte gå in på varför här, men det ger sig med tiden kan man väl säga. Vill snart ha ett besked. jag blir som en liten drake där i mitt rum.

Flickorna har drakar som tema och  i fredags togs det med sockar till skolan för att tillverka egna drakar.

Just nu sprutar båda damerna ganska mycket eld på sin mamma vilket får till följd att Mamma Asplund sprutar tillbaka, Vet att man borde sätta sig ner och ta det lugnt och prata med damerna men i vissa lägen så funkar eldsprutandet bättre.


Snusmusen förvandlades till ett litet drakmonster när jag hämtade honom hos Mamma Dag idag, hon hade två fina bilar som vår son fick ett hysteriskt anfall av när han skulle lämna kvar dem hos Mamma Dag, men jag är starkare och envisare än honom så... bilarna är kvar hos Mamma Dag.


Kanske man skulle läsa den här boken

Tur att Älskade J är en sån bra draktämjare.



Kommentarer
Postat av: familjen huss

Hihi fler som trotsar ser jag hihi jag har ett helt drakkompani här hemma kram

2008-11-10 @ 21:16:08
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!