Jag följer en blogg som är nominerad till Stora Bloggpriset

Jag följer en del bloggar, vissa för att jag känner skrivarna IRL och för att det är roligt att följa med vad som händer i deras liv. Jag följer även en hel del fotobloggar, för att få inspiriation och för att lära mig mera.
Men framför allt läser jag bloggar som fängslar mig av olika anledningar, en är Abbes pappa. Han skriver bloggen Heja Abbe, som är en underbart varm blogg, som beskriver en vardag med en väldigt fin kille med ett hjärtfel, att han dessutom tar jättefina foto och skriver med en stor portion humor gör inte det sämre. Nu är Abbe och hans pappa nominerade till Aftonbladets stora bloggpris. Det tycker jag att han kan vara värd. Så om du nu fastnar på Abbes pappas blogg så tycker jag att du ska gå in och rösta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!