Relationer (65/231)

För inte så längesen så la jag upp en i min smak ett underbart foto på min underbara pappa och stora dottern. Nu vet jag inte vilket jag längre tycker är bäst. För detta fotot tycker jag oxå är ett underbart kort. Min stora dotters relation med sin mrofar har utvecklats jätte mycket den sista tiden. De har hittat ett gemensamt intresse i HIF.
Själv är jag så glad så glad att jag har mina föräldrar just nu när jag inte är på topp! De ställer upp i vått och torrt trots att de själv har det tufft just nu.

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Vilket underbart foto! Va duktig du är på porträtt! Och temat är ju klockrent. Tack för inspirationen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!