Tvättberg Mount Forestad

Eftersom veckan som gått varit "ganska" tuff (lätt underdrift) så har jag inte tvättat under hela veckan så nu har jag ett tvättberg som är större än störst. Jag har döpt det till Mount Forestad, jag tror att det går att skåda i Malmö om man tittar noga.....Jag ljuger inte om jag säger att här är nog 20 maskiner att köra. Gissa om jag har att göra med efterbehandling av tvätt sen. Strykning, mangling av lakan, vikning och in sortering. Fast se inte det här som klagan eller gnäll.... jag tycker det är ganska kul. Jag gillar tvätt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!