Shopping

Igår så shoppades det :-) Det mår man såååååå bra av *s*
 1 par jeans till mig själv
1 Stickad top - vit
1 Stickad kofta vit
1 vitt linne
Stumpor
1 brun handväska

Till Sessan M så blev det
2 par jogging/mysbyxor
2 T-shirts
Strumpor
 En jätte söt bamsebikini
Solglasögon


Sessan E fick
2 Par mjukisbyxor
2 Tshirts
Strumpor
Bamsebikini
Solglasögon

Gud vad jag är rättvis *s*

Söta maken fick
2 skjortor och ett par jeans och strumpor så klart :-)

Mitt konto är tomt men så bra jag mår *fniss*

Kommentarer
Postat av: Propp

Och hur mycket kläder brukar maken handla till dig när han är ute och shoppar????
Nä just det INGENTING, tänkte väl att det är precis som i de flasta andra familjer...*FNISS*
(Förutom de obligatoriska julunderkläderna i storlek minimal.)

2006-03-12 @ 20:46:07
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Ida E

Inget är så härligt som att shoppa loss riktigt ordentligt. Tyvärr så har jag inte hittat något spännande på sista tiden, men plånboken mår iallafall bra.. Fast vänta bara tills jag kommer tillbaka från Norge, då ska här shoppas !!!

2006-03-12 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!