En riktigt bra dag var det igår

En riktigt bra dag var det igår. Jobbade ett par timmar, bestämde mig snabbt för att de som surar och skäller mår sämst själva så jag ruskade av mig ett lite anfall från en kollega. Därefter åkte jag och hämtade min Plinga. Vi pratade och skrattade en stund i bilen innan vi landade på Ubbalts bed and breakfast där vi sammanstrålade med övriga kollegor för att äta julmat. Mysigt och trevligt. Kära Lady Boss hade inhandlat mycket trevliga julklappar. Mest skratt framkallade vår Livboj när han öppnade sina turkosa öronmuffar. Sedan hemfärd. Väl hemma intogs snabbt X antal bacardi breeze, slog otäcka lillebrodern i några parti poker. Inväntade älskade J och såg sen Ocean 13. Skön barnfri sömn. Vaknade av ett sms från snälla mormor och goa morfar att ett av barnen kaskadkräkte. Så snabbt man vaknar då... Nu inväntar vi fler insjukningar men håller tummarna att det inte blir det. I ren trots går vi ut och ser om vi hittar någon gran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!