Nya projekt.

I morse hade vi ett tomt blad inför dagen. Inget planerat mer än tvättkorg som skulle åtgärdas. Men eftersom vi är lätt tokiga eller i det här fallet kära maken är lätt tokig så påbörjade han ett nytt trädgårdsprojekt. Med följd att vi nu har två nya rabatter, en påbörjad, blivande stenmur och två grindstolpar. Barnen har pysslat ute, bland annat med geggamojasandslottsbyggande.  Själv har jag tvättat, vikt tvätt, torkat av kylen och rensat bland halvtomma och halvfulla burkar. Sen har jag och flickorna varit och storhandlat, vi missade veckohandlingen i fredags då vi njöt av att sommarlovet börjat.
Nu leker Snumusen och Snöflingan medan Malla försöker se på Fem myror är fler än fyra elefanter. Det är inte helt lätt för henne när de andra två försöker spränga ljudvallen.
I morgon ska vi se om vi kan åka till biblioteket och lånda sommarböcker till oss flickor, det är vi som lä´ser här hemma. Jag ska passa på att låna hem en del böcker jag läst för länge sen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vännen. Det låter som en helt underbar söndag. Vi hade hela projektlistan full i morse och efter en snabb runda till Ikea men en lååång fika hos ett par vänner vi sprang på vid kassorna är projektlistan tyvärr fortfarande lång. fniss Nåja, det kommer en dag i morgon också. Kram, Annika

2008-06-15 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!