Men vad är det som händer?

Nu är det jul igen, nu är det jul igen, julen varar ända fram till påska..... är det inte så visan går?
Innebär det att det är okej att det är snöstormsvarning till påsk? Nääää tror inte det va? Men faktum är att utanför mitt fönster böljar ett vitt landskap och mer ska det visst komma. Suck jag vill inte vara med om detta, eller jo det vill jag men inte i mitten av mars och precis till påskhelgen. Jag vill ha vår och värme. Inget annat. Men istället för att göra vårbruk i trädgården och bjuda på kaffe på terassen får vi väl bygga snökojor och snögubbar samt varm oboy i pulkabacken.   Tre bra sidor  idag kan vara
SMHI
DMI
Vägverket

Min dröm är att det skulle vara vitt ute av helt andra anledningar:
image290

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!