Blivande präst?


Kommentarer
Postat av: Typ

Allvarligt talat!

Har du bara ett barn eller? Varför ska du skriva så jättemycket om honom så det liksom framställs att han är viktigast i världen?

Är inte dina döttrar värda lika mycket eller?



SKÄMS!!!!!

2009-08-20 @ 07:39:29
Postat av: Ingela

Tycker inte du ska ta åt dig.. klart att du älskar dina barn lika mycket..



Skäms åt den personen som skrev det till dig..



Kramar om både dig, ungarna o maken..

2009-08-20 @ 17:18:41
Postat av: paia

Jag är inte ett dugg förvånad!

han har ju träffat fröken vilja!!!!

2009-08-20 @ 18:30:26
Postat av: paia

Du föresten ta inte åt dig!

Det är uppenbart ingen som känner dig så som vi (jag) Känner dig

Tusen kramar till dig o familjen!

2009-08-20 @ 18:33:05
Postat av: Pernilla

Jo men tjena...

Modiga anonyma kommentarer...

Jo så här är det om man har fler barn typ tre ( jag vet) blir det att man i olika omgångar skriver mer om ett barn än ett annat för de är i olika faser och hittar på olika tok saker...

Tyr att Typ inte hittat till min blogg där Mini defintivt är favoriserad FÖR att han är den som hittar på mest.

Du ska iNTE ta åt dig av sånt trams...

2009-08-26 @ 22:49:26
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!