Lite over and out...

... så känner jag mig idag. 
Vab igen...
Andra gången på två veckor, förra veckan var det Fröken Snöflinga och igår och idag Malla. Hämtade dessutom hem en snorig, gnällig men söt Snusmus. Till det lägger vi halsont och huvudvärk på Mamma Asplund.  Jag har inte tid med det här. Inte lust heller. Men ibland är det väl bara att gilla läget och lägga sig platt på rygg och sprattla med benen. Men lite gnällig är jag allt.
Älskade J kom nyss hem. han skämmer bort mig med att laga kvällsmat, det gör han i och för sig nästan alltid, men just idag känns det ännu bättre. När barnen har krupit i säng så ska denna här unna sig en varm kopp choklad, ett varmt bad och sen ner under täcket tillsammans med en bok. Då kanske kanske jag kan jobba i morgon (dvs om barnen kryar på sig.) Men jag vill i alla fall, det måste räknas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!