Ännu en dag

på jobbet som rusat iväg. Fast idag har jag faktiskt fått gjort en hel del på kontoret. Hade massor att skriva och dona med och har faktiskt fått gjort en del. telefonen har varit ovanligt tyst. Har inte förstått varför förrän nu när ajg skulle ringa växlen och tala om att jag tänker kompa ut. Jaha sa de, ja vi har ju bara öppet idag till 14, du vet dag innan röd dag. hmmmm det hade ju jag missat alltså har jag nu jobbat alldeles i onödan 1 timme *fniss* Näää jag har fått gjort massor. Ska köra hem till mina gryn och min kära make. Äta gott och mumsa till IODL i kväll.  Lovar att återkomma med kommentarer om jag orkar hålla mig vaken tills dess*s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!