Kaos

Kaos
Barnen har kompisar här idag. Det är fullständigt kaos på ovanvåningen. Men de har roligt. Morgonens dåligheter visade sig troligtvis bara vara att man vaknade för tidigt och E hade ont i magen pga det vanliga bekymmret med sina tarmar.
Själv har jag gjort kallops, bröd och kanelbullar. och tvättat och sorterat tvätt. Har även lagt in J:s foto från Skottland. Någonstans har jag även hunnit räfsa löv.
Jösses!
Jag lär nog somna gott i kväll!
Nu ska jag läsa Alfons Åberg!! Jag gillar Alfons. E & hennes kompis N KRÄVER Alfons *s*
M håller hov med pojkarna M & L däruppe. Hon är oxå trött och det märks  emellan åt kan jag säga. Tur att barnen snart blir hämtade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!