Vänner

Jag har en underbar vän, L hon är bland det härligaste som finns, hon kämpar på trots svåra smärtor periodvis och ändå har hon ork och tid att bry sig om andra i sin omgivning. Jag gillar det. Tänk om alla hade varit så lyckliga att  få ha en sådan vän. Jag har det! och jag är så glad för det. Tack L för att du finns.  Det kan gå¨veckor mellan att vi hörs och ändå så är vi nära när vi väl gör det. Så ska riktig vänskap vara!
Hon har idag tom fått mig att hålla i jordens farligaste djur. Den där som sparkas i ena änden och bitts i andra och däremellan kastar den av en. Det ska mycket till innan jag närmar mig sådana hemskheter, men med en god vän i handen så går väl det med*s*


Just nu har jag två prinsessor i soffan, med rosa klänningar och änglavingar. Hur söta som helst. Den ena heter visst Rapunzel och den andra AnneLis.

J har det bra i  Skottland! Just nu är han på fotboll, Glasgow Rangers mot Celtic. De hade jätte kul, det är han så väl värd min prins! Saknar honom nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!