Duktig flicka

Varför ska jag alltid försöka vara en sån jävla duktig flicka hela tiden. Klämkäck och glad, så tror jag de flesta ser på mig. Vill inte alltid vara det, men då blir man ifrågasatt, vad är det med dig, är du sur för något....Nä måste jag vara sur bara för att jag inte skrattar och skämtar hela tiden. Nä, så det så.

Dessutom retar jag mig på att jag alltid ska ha så himla dåligt samvete hela tiden. Jag lägger så många krav på mig själv som jag sen inte orkar leva upp till. och vad händer då? Jo då mår jag dåligt! Nä nu får det vara slut på sånt. Jag ska inte leka duktig flicka längre, mår jag inte bra så tänker jag inte låtsas att jag gör det helle!

Nu tänker jag gå och kräka så det så!





Kommentarer
Postat av: Reisan@home

YOU GO!!

Men är det inte typiskt oss tjejer att hålla på sådär hela tiden. Jag kan också bli som himla irriterad på mig själv när jag är igång som värst. Full rulle och effektivitet hela tiden annars är det dåliga samvetet där som ett brev på posten.

Kram, Annika

PS! Jag gillar dig mest för att du är en så go och varm person. ;-)

2006-04-21 @ 22:17:40
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Millan

DU ÄR BRA SOM DU ÄR...MAN FÅR VARA SUR IBLAND..

2006-04-22 @ 12:21:34
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!