Trattkantareller i december. ? Igår var älskade J,sessorna oc...

Bild021
Trattkantareller i december. ? Igår var älskade J,sessorna och den goda morfardern ute i skogen och plockade svamp,trattkantarell för att vara exakt, i december!!! Helt otroligt. De hittade 2-3 liter. Maffigt ! Ungarna härjade av sig rejält bland annat genom vattenpöl bad. Herr snusmus och jag var under tiden hemma och pysslade. Gud vad jag njuter av mitt "nya" hus. På kvällen hade vi goda vänner här precis som vi haft idag på eftermiddagen. Trevligt. I övrigt så har det som sagt pysslats med huset, älskade J har målat Malla Ankarkronas rum rosa och lilla Fröken Snöflingas rum lila. Nu ska det bara strykas en gång till och på tisdag blir det nog inflytt. Sessorna har längtat så. Lovar bilder så fort det är klart. Nähä om jag skulle sjunka ner i soffan och se på en av årets höjdpunkter nobelmiddagen. Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Caroline

GALET att hitta kantareller mitt i december!?!?! Usch...vart är det på väg?? Trevligt med ny fin tvättstuga efter döttrarnas lek i vattenpölen, antar jag! ;o)

Kram till dej!

2006-12-12 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!