Vardagslyx i Forestad. ...

Vardagslyx i Forestad. Idag har jag unnat mig själv en timmes vardagslyx. En ensam timme i badrummet med radio, rakgele, hyvel,hårinpackning, ansiktsmask, nagellack och så vidare. Gud så gudomligt. Jag tyckte jag var värd det. Jag har nämligen gått ner allt jag gått upp under graviditeten och två extra kilo dessutom. Stolt är jag! I övrigt har dagen innehållit besök på jobb med herr Snusmus, packa allt till norge, och inslagning av julklappar. Nu är denna här over and out. Natt natt Tjipp

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh, så najsigt att lyxa så, ensam i en hel timme i badrummet...dörren var väl låst!?! ;o)
Ha en underbar Norgeresa och God Jul på er!!
Vi hörs!

Kram C å gänget!

2006-12-19 @ 19:58:46
Postat av: Annika@work

Ett eget hemma-spa. Vad underbart! Då vet jag var jag ska låsa in mig nästa gång vi hälsar på! *fniss*

Ha en riktigt God Jul & Gott Nytt År och ta det lugnt på vägarna till/från Norge.

Kram
Annika

2006-12-20 @ 11:02:48
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!