Badrumskåpet


När jag nu börjar återhämta mig från de döda så har jag roat mig med att städa mitt badrumskåp. Tänk vad mycket man kan hitta där. Gammal Brunutansol till exempel.  En flaska sololja... Nu luktar det cocos i hela badrummet (Var ju tvungen att kolla så den inte härsknat)  Massor med Tops.. vi har tops så vi kan försörja hela  Forestad och Färingtofta. Tvål.... Vi använder sällan vanlig tväl ändå har vi ett sex pack Barnängen tvål i skåpet. Kondomer.... Varför ??? Med tanke på att vi har två små preventivmedel som heter E och M så behövs knappast kådisar... Dessutom så vill vi ju kanske få till en till så då används de ju inte heller... och innan dess hade jag sprial... hmm undrar hur gamla de är .. bäst före : 2001-06-10 *fniss* dags att plocka bort dem med andra ord.
Ja sen var där ett lager med tandborstar, tandkräm, schampoo, balsam, hårsnoddar, klämmor och lite annat bra och ha. Vissa saker kan jag inte vara utan tex:


1. Min tandborste
31125-26


 

2. Nagelsax
 31125-25



 

3. Min rengörningskräm från Clarins
 31125-20


 

4. Min "Askungekräm"
31125-21
5. Ett varm skönt badlakan

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Hej goding! Vad skönt att du börjar må lite bättre. Men du, ärligt talat hur många tops behövs för att försörja hela Foresta. 20-30? Du är ju för rolig!!! *fniss*

När du är klar med ditt badrumsskåp får du gärna komma hem till mig och ta vårt. Sist jag kollade på de översta hyllorna hittade jag 4 olika förpackningar med hårfärg. Det är ungefär en årsförbrukning för mig. Hmm, kanske idé att slänga i lite en kväll i veckan.

Kram på dig!

2006-02-14 @ 10:37:50
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Caroline

Men Linda...är inte den där tandborsten liiite för liten för det?? ;o) Skönt med lite grovrensning!
Kram!

2006-02-14 @ 11:50:50
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!